24

Har inte riktigt haft lust att blogga. Kan erkänna att de är mycket med att jobba och ha linnea och ej få sova på nätterna. Men man ska väl hitta sin rytm. Eller så kan man ju skita i städandet och hoppas på att någon tycker synd om en och gör de åt en.
Skulle ha jobbat idag, men så blev de inte. De vart så kontigt med tider patrik skulle iväg å paddla kajak och jag visste inte säkert om han skulle hinna komma hem innan jag åkte till jobbet och hade ingen barnvakt. Så fick tacka nej till extrapasset.
Patrik har sovit i soffan i 2,5 timme. Frågan är om ja ska väcka honom, antingen blir han arg för att jag inte gör de eller så blir han arg för att jag gör de s¨å de är ju bara att välja. Linnea har jag precis fått att somna men hon var så arg på mig när jag natta henne så detta blir en jobbig natt.
Måste ringa försäkringskassan i morgon för dem verkar inte få in min ansökan om föäldrapenning konstigt nog.
Jag känner mig helt uppe i varv fast jag vet att jag är trött innerst inne. Har haft en äcklig huvudvärk nu ikväll men den verkar vara borta nu.
Ska små pyssla lite nu sedan sova!
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0