tionde

Efter som jag har fått lite posetiv feedback utav mina TVÅ läsare så tänkte jag att jag slår iväg ett inlägg.
Denna helg har bestått av K I K (kaos i knutby) mer eller mindre.. :) Patrik jobbar ju på helgerna å så de är bara att packa väskan om man vill hinna med att träffa honom någonting. En jobbig grej med att åka dit är bilturerna dit å hem, inte för mig utan för linneas rutiner.. I morse vaknade hon vi 6, hon har ju haft en ganska trevlig vana att sova till åtta iaf (ta i trä för arr jag sa detta nu). Och ikväll fick jag inte henne i säng fören halv tolv. De är inte ofta de händer (ta i trä). i och med att Patrik ska upp och jobba i morgon skicka jag honom i säng vid tio. Han kan ju inte var uppe hela natten.
Så nu sitter man här själv och funderar, och dricker vatten något som har blivit otroligt gott senaste tiden (???)
Vad ska man hitta på i morgon? När kommer linnea vakna? Måste jag väcka henne för att ställa om dygnet?
Måste även försöka få lite sol på sig nu när man har slitit så hårt för att få igång detta! Kommentera gärna kära läsare så jag vet om någon läser :)
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Kaffegrannen

Hej vännen.. erik sover ju vid 9 eller 10 tiden på kvällen och vaknar runt 7.30.. men de här senaste dagarna efter vi har kommit hem har han sovit oroligt.. men men de går bra ändå..

Skulle vi ses nästa vecka..?? Kram på dig och linnea

2011-07-18 @ 10:05:01
Postat av: någon från the old days

Du har faktiskt tre läsare :)

2011-07-28 @ 21:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0