första

Jaha, då har man skaffat blogg då! Trodde jag aldrig om mig. Jag har ju jävligt mycket att säga egentligen.
Vi kanske ska hålla oss till de lite enklare sakerna, vi kan ju skippa och prata om sådant som gör mig förbannad :) Sådant finns det mycket av i detta vackra land.
Men tillbaka till bloggen då, vad är de nu det ska skrivas om? Jo, de blir mycket om min väldigt "intressanta vardag"  (HAHA). Som många vet har jag en dotter på nio månader. Linnea mitt lilla monster. Hon kryper och ställer sig upp mot allt hon ser, hon är överallt! Även gift också, ja ni läste rätt GIFT, med Patrik, han är precis som linnea, han är ÖVERALLT. I veckorna så jobbar han borta så de är mest jag och Linnea. Vi har ju lilla Sheldon att roa oss med också. Sheldon är då våran katt, han är döpt efter "Dr Sheldon Cooper", i The Big Bang Theory", som är mitt och P´s favorit program. Men men! Som sagt det händer inte mycket i min vardag så ska försöka att inte tråka ut er! :)

Kommentarer
Postat av: Bergen

2011-06-17 @ 23:36:21
Postat av: Anonym

Kul, nu har du något att göra och funder på ;-)

Glöm inte att hålla reda på dom som är överallt ;-)

2011-06-17 @ 23:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0