31

Jag tror stenhårt på ordet karma. Inte de att vi återföds i ett sämre eller bättre liv utan jag tror vi får igen de ganska snabbt. Att tänka på när man försummar andra människor, är något otroligt viktogt att tänka på. Om man bara försökte vara trevlig och vänlig så skulle världen vara en så mycket bättre värld.

Ikväll var jag ut på krogen med Patrik, sluta med att jag gav upp och åkte hem. Kan inte hinna med honom när han dricker och jag är nykter. Antar att man kan kalla mig tråkig. Men sån är jag. Gravid, mamma, tråkig. De är väl de ord som klingar bäst in på mig. Men jag orkar inte rätta mig efter andra människor längre. Jag är tråkig, TAKE IT OR LEAVE IT!!!
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0