femtioett

Strålande dag idag, fint väder. Bvc med Joline idag, hon vägde 4810 gram och var 55,5 cm lång. Dem tyckte de var bra att hon fick mat HAHA. De kan man ju säga att hon får. Vi tog en promis med vagnen hon å jag medans Linnea å P var hemma. Han fick lov att sluta lite tidigare för att komma hem å ha Linnea i och med att hon har lite ögoninflammation och då får inte hon följa med till bvc, kunde inte boka om heller. Eller jo kunde jag väl men ville helst inte göra de då detta var en ombokad tid pga att linnea är sjuk. Förbannade dagis säger jag bara.
Nu har vi iaf efter en mycket krävande dag fått båda barnen att somna och får se hur långvarit de blir.

Vi har börjat renovera nu hemma, så skönt de ska bli med lite nytt. Vi ska få nytt golv i HELA lägenheten, nya köksluckor och köksbänkar, köksfläkt har vi fått och så ska de målas om i hela lägenheten! De kommer bli kanonfint! Iaf så satte vi igång med köket idag de de var tänkt att de skulle tapetseras där, men vi kör en vanlig målning där ist och väntar någon månad med tapeter. Man ska ju först å främst ha råd, och så ska de ju bli snyggt också. :)
Patrik rev ner översta lagret med gamla tapeter på bara 30 min, fy fasen de var så konstigt scenario. Vi satt vid köksbordet och drack ett glas cola. och plötsligt står vi bara där å han har rivit bort halva väggen. Tror jag fick en liten blackout för så mkt minns jag! Men fy fasen må jag säga de var ju inte bara ett lager med tapet de var ju snarare 5-6 st.. Så dagen hr gått åt att försöka få ner den skiten usch så tråkigt de är må jag säga men de får gå. Endast i köket vi ska riva ner ALLT. Där de är som värst, i restrerande rum så ska de målas direkt på tapeten.
Ja de kommer bli SÅ SNYGGT. Har några förebilder jag kan lägga ut sen, så ska ni få se efter bilder sen när vi är klara å.
Min kära storebror har även vart här idag, fy så man saknar sin familj när dem inte finns nära. Tror man tar dem förgivet då. Saknar honom otroligt mycket men han har ju sitt där i Norge. För er som inte vet så bor och jobbar han i norge och har snart gjort de i tre år.
Både Linnea och Joline fick paket. Bortskämda ungar :) Blir iaf påskmiddag med Han, stine (hans gumma), lillebror, å pappa i morgon. Ja plus hela våran familj då.
Nu har vi iaf äntligen som sagt fått lagt oss i sängen, vi får se hur långvarit de blir man ska ju inte hoppas för mycket.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0