sjuttiosex

Julafton är snart här! De har bakats,lagats, degat... ja alla möjliga former.
Igår tog vi dock en paus i julandan och firade min älskade pappas 50 års dag!
Jag har alltid haft en bra relation med min pappa och barnen avgudar honom.
De blev god mat, trevligt sällskap. Vi lämnade barnen hos mormor efter att ha varit där med dem ett tag för att sedan återvända till festen, jag kan inte säga något annat än att festen blev totalt LYCKAD! Så nöjd är jag!
Min farmor höll ett av de vackraste tal jag hört för min pappa som genast fick tårar i ögonen.
Jag älskar att träffa både nya och "gamla" människor. Min pappa vart väldigt nöjd även han över kvällen!
Nu vaknar Joline.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0