fyrtiosju

Jaha, då var denna helg över då! Vi har spenderat den ute i Knutby där Patrik är uppväxt.
Alltid lika givande. De är väl kanske inte de roligaste för mig då de inte är min familj som jag försökt förklara för Patrik, visst kan jag åka dit å vara lika trevlig som alltid. Men de är ju för Patriks skull vi åker. Ja och för barnens skull nu då :) Linnea är ju så stor så hon vet ju vem farfar, farmor, farbror och faster är. (Finns fler av varje).
De var bara så otroligt skönt att komma hem till sitt eget. Folk får säga vad dem vill JAG ÄLSKAR ATT VARA HEMMA.

Vi var även å firade min farmor idag då som har fyllt 67, vi anlände direkt från Knutby och stressade som få må jag säga. Smörgåstårtan lyckades jag slänga ihop därute igår så allt var klart redan.
Linnea slocknade i soffan, feber, snorog hostig som attans så hon tyckte de var dags att sova. Blir en tidigt morgon i morgon. Men allt för mina flickor <3

Nu vill jag sova, har inte så stor lust att blogga men lite skönt att skriva av sig! Vi var ju å hjälpte Patrik pappa Hasse att rensa ur deras hus i och med att han ska flytta. De är då P´s barndomshem, så de var otroligt mycket prylar där må jag säga. Vi fick med oss en del hem. SUCK, men men. De väckte en del minnen från mitt barndomshem som vi bodde i när vi var små. Har så otroligt många fina minnen därifrån ska skriva ner några st någon dag tänkte jag så kan ni få läsa.
xoxo over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0