sextiosex

Idag har de julpyntats, inte så mycket bara lite nya gardiner och diverse små pynt.. I år blir de bara en litenliten gran, känns som om man utmanar ödet med en fullstor med julklappar under.. Haha.. Tänkte bjuda på lite bilder.


Det här är då lilla granen, står i fönstret.


Köksfönstret, böt bara lampor och gardiner, jag har ju väldigt lätt hemma då de mesta är vitt :-) Men småbarn och vitt, vet fan inte vad jag tänkte! :-P


En ljuslykta och några svarta julgranskulor i ett vinglas. Påhittigt :-)


Min skål, som jag kom på förra året.. Lägger i olika färger på julgranskulor i en stor glasskål, denna står högt upp på en hylla vi har och när vi har mysbelysningen tänd så glimmar den riktigt fint :-)

De var väl de.. Jo jag ska baka lussebullar någon dag fram över, hittade ett recept som jag som vanligt inte kan låta bli! :-)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0