sextiotvå

Ja.. som sagt solade idag, de var så skönt så jag somnade! märks att jag fick lite färg och den här tiden på året är de alltid härligt med just de ljuset lite härlig d-vitamin! Nu sitter jag även med färg i håret, chips och dipp, en påse godis och läsk! Jag tycker att de är super viktigt att skämma bort sig själv, man behöver de speciellt när man haft en riktig pissdag/helg/vecka/månad/år ja you name it! Man behöver EGENTID!
Joline tog idag några steg när hon höll mig väldigt lätt i handen, KÄNSLAN ÄR OBESKRIVLIG! Har ju gott igenom detta med Linnea med fan de är lite speciellt som då!! Min älskade lilla unge har även lär sig vinka också :-)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0