trettioåtta

Ida hände de jag länge befarat, hemsk känsla. Jag blev liggande på golvet i en halvtimme, utan att kunna röra min ben. Grät av smärta försökte att inte oroa linnea som sprang fram och tillbaka mellan mig och hennes leksaker hon höll på med för att titta vad mamma gjorde. Hon gnällde och kramade mig. TACK fina du för medkänslan, de betyder mycket <3 vet snart inte längre vart jag ska ta vägen.. orkar bara inte mera :(
Lite gladera saker nu, vi har passerat jul och linnea har fått massa fina paket :) Även jag fick lite kul, en popcornmasin av patrik och ett efterlängtat pannkakslagg! :) Glädjer mig även att de bara är 68 dagar kvar till BF! :)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0