trettiosju

Hej. Tiden går snabbt ta mig tusan.. Eller ja inte de senaste dagarna kanske,  linnea har tokvägrat att sova middag. Så de finns iinga rutiner eller pauser som man kan sitta ner på. Fullt ös hela tiden. Detta är då något som inte alls vart så roligt för min lilla kropp, buhu på mig!
Idag var jag iaf hos barnmorskan och fick höra hjärtljud på vårt kärleksbarnnummer2 <3 140-145 låg de på, så de var suveränt.
Jag berätta även för henne om min sanslösa foglossning, fasen då att hon ska sluta!!! Annars hade jag kunnat få gratis akupunktur utav henne varje gång jag kommer dit! Vi börja först prata om de och jag sa att sedan jag fick linnea har jag blivit nålrädd, men hon tyckte jag skulle prova och bokat tid hos en sjukgymnast som då utför akupunktur. Hon sa att om jag ville så kunde jag få testa några nålar nu, dock ej i bäckenet enbart för avslappningensskull då. Jag tvekade men va fan gratis är gott :) Hon satte iaf en nål mellan mina ögon, de var riktigt skön kändes som om all stress ba gick rakt ut genom den nålen!! Sedan satte hon en mitt i huvudet på mig. Riktigt skönt, så under hela tiden jag var hos henne så fick jag ligga ner. Så skönt, höll på att somna!

Ett minus jag vill säga är FUCK VL!! En fattig människa kan tydligen inte åka buss! Pga min foglossning så ville jag verkligen inte gå ner, och de var sagt att patrik å linnea skulle vara hemma ifall min pappa skulle hinna komma innan jag var klar hos barnmorskan. Så buss blir bra tänkte jag! Tog min lilla telefon och tänkte ja men jag skickar sms-biljett. Kommer ner till bussen och ska skicka, de går inte!! Precis då kommer bussen och jag frågar vad de svarsmeddelandet betyder som jag fick : Spärrat för betaltjänster.
Jaha så jag visade busschauffören och han sa då: Ja du måste skicka in ditt personnummer till VL och få en bekräftelsekod, den kommer om ca 3-4 dagar. Så tills dess får du betala på annat vis.
JAHAA!!! Där står jag, trött och stressad! Ingen kioskjäve i närheten så jag kan inte köpa en biljett där, inte har jag mynt till automatFAN och ja ska man betala med kort på bussfittan så kostar de 11+40! Alltså 51 spänn!!!! Som jag senare hade fått betala för att åka hem igen! JÄVLA FITTBUSSAR HÄR I VÄSTERÅS! Så jag sket i de så åt busschauffören : JAHA MEN SÅ JÄVLA ROLIGT DÅ!
Klev av bussen och börja GÅ mot barnmorskan. FUCK! En promenad som vanligtvid tar 20 min var jag tvungen att gå på 15 med min jävla foglossning. De kom fan en tår så var tvungen att skriva sms till patrik så han skulle tycka lite synd om mig. Snäll som han är så kom han och hämta mig efter barnmorskan iaf, för min pappa hann inte komma.

Idag har vi då haft besök av min far, alltid lika trevligt för han och patrik kommer så himla bra överrens och de märks!!! Dem skrattar och roar sig, inte alls så stelt de kan vara mellan svärfar och svärson. Haha.

Jag och patrik har även gjort en liten lucka till linneas säng nu, så hon kan komma och gå lite som hon vill på dagarna, och sedan under natten vara "inlåst" :) Hon uppskattade de så nu kanske hon bara helt plötsligt går och lägger sig mitt under dagen och vill vara stor tjej och somna själv!! Men men, man ska ju inte hoppas för mycket.

Jag önskar mig denna helg LUGN och RO, inge fullt ös vara vaken halva nätterna och bara vara med min familj <3 Min familj önskar inte alltid detsamma då patrik är väldigt "hitta på" sugen om helgerna. De jobbiga är att de är jag som måste komma på vad vi ska hitta på :P Kanske hör av sig till goda vänner, de brukar fungera bra! :)

Långt inlägg så nu ska jag ge mig, borde faktiskt sova nu när jag faktiskt kan.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0