artonde

Hej, har vart lite seg på bloggfronten. Har har lixom inte hänt något särskilt spännande fören idag då :) Min lilla älskling tog tre steg idag <3 plus några här å där, hon är så himla duktig min lilla gumma <3
Patrik har varit borta i princip hela helgen, jobbade och festade den lilla slyngeln där :)
Sen äre min tur! När två är född och jag känner mig redo. Börjar för den delen känna av illamåendet nu. USCHA.
Får se när jag kräks! Haha, som jag sa det har ej hänt något värt att dokumentera.
Igår hade jag världens grinigaste linnea, trodde jag skulle gå under. Men när hon kommer och kramar en får man lite extra styrka <3 Fick sedan migrän på kvällen de var väl inte de roligaste precis. Min första gång faktiskt, har läst på lite nu och de kommer med hormonförändringar och stress! Haha ja de kan man ju säga att de är som klippt och skuret för mig.
Min stumpa fyller ett år den 8 sept, sådå blir de kalas med smörgåstårta och kaffe, hon ska såklart få en egen tårta men den blir i jordgubb. Måste även hyra lokal för vi blir så in i helsike många!! :) Hoppas min kära bror kommer hem från norge då också. Man saknar honom emellanåt. Nu ska jag krypa ner med min älskade gubbe i sängen <3 Han driver mig ofta till vansinne! Men när han är underbar då är han de till 1000% :)<3
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Bergen

Tänk vad det är kul att läsa det du skriver :-)

Din tur att festa?? och sen illamående strax efter?? kanske skulle låta bli att tänka på festande??

Jag ska hälsa Patrik att han får vara underbar lite oftare :-)

2011-08-01 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0