elfte

Jäkla tvättstuga! Det är otroligt skönt att ha tvättstunga, då den vi har är enorm och de finns allt där bla tre tvättmaskiner, två torktumlare, och torkskåp och mangel och sådant jag ej använder. Enda jobbiga är att man bokar elektroniskt. Jag brukar ha måndagar mellan klockan 19-22. De passar suveränt eftersom patrik oftast är hemma på måndagar. Iaf, man kan absolut inte glömma bort tvätten där nere, som jag gjorde nyss! klockan 22 låser den automatiskt och endast nästa person som bokat dagen efter klockan 6 kommer in. jag står och fixar med täcket i sovrummet, och helt plötsligt slår de mig! VAD ÄR KLOCKAN! Patrik kollar och säger 22.04. jag får panik och kastar allt jag håller i! Kommer ner och loggar in mig, Där nere slår klockan exakt 21.59.58 när jag kommer. Två sekunder ifrån från att ej få min tvätt! De vart ett långt tråkigt inlägg om tvätt :P Har inte gjort något särskilt roligt idag i och med att de har pissa från himmelen hela dagen... SUCK. Måste ju sola nu också i och med att jag tar ett preparat som ska se till att man blir brun :) Har ej ens solat men är så fin å gyllenbrun ändå :D
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0