fjortonde

Hej hopp gummi snopp. Idag har jag vart helt slut, skulle ha blogga tidigare men hade bara inte lust.
Vart så mycket igår! Gravid, telefonen ringer stup i ett, linnea, patrik, städa, bada katt och mat på de!
Så nu blir väl ett otroligt stimulerande inlägg! Såg här om dagen på den där tjejen som är i frankrike och lagar mat, hon gjorde cupcakes som såg gudomilja ut. Kan inte någon baka sådana åt mig? Ska tvinga min mamma att baka mockarutor åt mig någon dag. HON GÖR DE GODASTE I VÄRLDEN!
Har nu börja förstått varför jag har mått så dåligt senaste tiden, haha trött och sliten ont i kroppen ont i magen, metallsmak i munnen. Ja nu fick jag svaret. Har börja äta järn tabletter också lika bra att göra de eftersom förra gången så hade jag för lågt järn värde hela tiden.
Den 29e ska jag till barnmorskan och jag hoppas att hon skickar mig på ultraljud i och med att jag inte har en aning om hur långt gången jag är! :P Mellan 5-10 veckor skulle jag gissa på? Vi behöver ju inte gå in på detaljer.
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Bergen

Det spelar väl ingen roll hur långt gången du är?? Du ska se att att den kommer ut, då den tycker att den är klar att möta världen utanför magen :-)

Sköt om er, och lycka till med planeringen.

2011-07-26 @ 11:57:20
Postat av: Morsan

Ska försöka bli pigg o göra dig en halv plåt moccarutor.

2011-07-27 @ 20:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0