sextonde

Så irriterande att jag ej kan svara på kommentarer! Jaja. Igår fick jag en otroligt dum fråga, en undran utav en idiot till person. H*n frågade att ni när jag var gift med patrik, och har linnea hur vi klarar av de ekonomiskt, redan där börja de spåra kände jag, jag menar de är ju inte så att vi dör av svält utan vi har ju mat varje dag på bordet och de finns i frysen JÄMT. Och Linnea har ALLTID de hon behöver. Men iaf, att fråga om ekonomin är väl sak samma, delar gärna med mig om jag vet at de kan vara ett råd till en annan människa. Den här personen i fårga frågade hur mycket pengar jag får utav min MAMMA OCH PAPPA varje månad. Jag trodde de var ett sjukt skämt. Jag menar jag är 19 år, har barn, är gift, har egen lägenhet, inne på barn nummer två och bil har vi.
SKOJAR DU MED MIG tänkte jag. Personen var helt allvarlig. så jag fick ju svara allvarligt. INTE en ENDA krona. Personen frågade varför. Då vart jag lite irriterad. Ska min mamma och pappa sitta och betala för mig och min familj? De är väl min och Patriks uppgift att se till att vi har de bra hemma. Blir så irriterad över hur folk tänker!!
Nej, jag har ett ansvar och de tycker jag att jag sköter FINFINT!
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

De ska väl h*n skita i. De blir bra när erik och jag kommer och hälsar på i morgon. Ses då! Kram

2011-07-27 @ 10:52:13
Postat av: Anonym

Vilket humör man kan ha då :-)

(kanske tur man bor en bit ifrån)



Det kan kanske vara svårt för vissa att se att ni klarar er rätt bra, trots allt.

Det är nog bara avundsjuka :-)

2011-07-27 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0