trettonde

idag mina vänner har jag kissat positivt på ett grav-test :) (okej, två för att vara på den säkra sidan)
De blir alltså mitt andra barn, känns ju så grymt overkligt! :P
Gubben vart glad, de var väl tur det :) Han sa och jag citerar: Du är en riktig avelskvinna du! Med ett stort leende på läpparna.. Så nu börjar allt om på nytt! Tack gode gud denna gång vet jag vad som väntar.. Förra graviditeten var som att gå på tunn is! Men nu så ären betydligt mycket tjockare!  Har nog inte riktigt smält det ännu. Men de blir nog bra i slut ändan. Min stora tjej ska bli storasyster <3
På lördag ser de ut att bli K I K (kaos i knutby). Min underbara svägerska Ida ville så gärna att jag å Linnea följer med när P jobbar.
Lagomt trött nu, vart uppe sen sex i morse..
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0