femte

Hejhej!
Igår kändes de som om vi bodde på landet... INGET varmvatten, så när de var baddags så fick vi koka vatten.
Nu har Patrik åkt och blir borta till fredag, Tråkigare kan man inte ha! 
Äntligen har vi ordnat ett skötbord! När vi bodde i förra lägenheten så hade vi  tvättmaskin så då var ju skötbordet uppe på där. Men nu när vi inte har någon t-maskin så har vi försökt hitta nytt skötbord.. Vi har vart på ikea, kollat blocket, babyproffsen, ja you name it. Inte hittat något som vill som jag vill! Vill ha ett man fäster på väggen som man kan "trolla" bort. Ja de fanns ett sånt på ikea, får 695KR! ALDRIG! Och de var inte riktigt en sån jag ville ha heller. Men så fick jag ett av en gammal jobbarkompis som matchar alla mina krav! Yes! Tack Anna! Patrik fick rosa sig med att sätta upp de, haha.. usch så han svor..
Måste även tala om att de blev till att handla på willys igår, och inte på citygross..
Idag ska jag å Linnea ut på en välbehövd promenad! Sen dammsuga och torka golven med mitt nya rengöringsmedel... haha :) Så kul kan de vara ibland :)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0