26

Herregud säger jag bara ! Linnea fyllde ett år i torsdags å i lördags hade vi kalas för henne. Vilket jäkla kalas, ingen kommer kunna toppa de någonsin!! :) Grattis till mig tjej <3
Det händer otroligt mycket i mitt liv just nu känner jag. Patrik har fått nytt jobb, och ska börja i slutet av september. De nya jobber gör att han ej kommer vara hemma så mycket i veckorna. Fy fan säger jag bara... När han jobbade så förut och sov borta så var de pest och pina och när väl helgerna kom var vi för trötta för att hitta på något eller så ville han hitta på något på tu man hand i och med att han jobbat hela veckan. Jag har slutat på mitt jobb, fick ju iaf jobba i tre veckor men ett sådant jobb tänker jag bara inte göra. Jag orkar inte höra av chefen flera gånger om dagen att allt jag gör är fel. 
Vi har även givit oss för våran hundlängtan. Vi båda är uppfödda med hundar och när vi träffades hade vi varsin.
Ett tag var vi uppe i fem st! Nu har vi givit oss och skaffat oss två chihuahua valpar, som vägrar bli rumsrena!! :P Nu är en av dem dålig i magen så de är ju inte så lätt då för den stackarn. Vi håller hårt på att gå ut mycket och länge med dem. Men dem tycker bara att de är kul att vara ute, och sen komma in å bajsa å kissa för att de är bekvämare..
Ska försöka läsa på om lite tips på sådant. De är ju Patriks första valpar. Jag hade ju Texas men jag minns inte hur jag gjorde med honom?
Förhoppningsvis ska de bli en flytt härifrån ganska omgående då jag inte ens vågar gå ut efter klockan 18 utan patrik. Titt som tätt är de någon bil som blir påtänd, folk blir nedslagna och rånade, knivhuggna, inbrott i bilar. Ja you name it. Känner inte att detta är en miljö som jag vill att mina barn ska växa upp i.
Idag har Linnea vart super grinig, troligtvis trött efter de som hänt dessa dagar. Massa folk, fest och sådana saker. Nu är de iaf över!! :) Får se om jag tillåts någon sömn i natt då hon har sovit lite fram och tillbaka under dagen.
Patrik och jag sa de, shit de känns som om vi har varit ute och festat den här söndagen. De har bara varit för mycket!!
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0