28

Torsdag idag då! Snart helg. Jag har aldrig gillat helger, de är ju sådant krav på att man MÅSTE hitta på någonting och de gör saken bara ännu jobbigare. Nu när man är gravid är de ju inte så roligt att springa ute på krogen. Nykter för den delen, plus att man är småbarns förälder så de inträffar ju inte så ofta endå.
Nu när man har familj så skulle jag vilja hitta på saker, djurparker, pikniks, badhus, och allmänt roliga saker :)
Patrik är ju inte gravid så för honom äre ju bara att gå ut på krogen och roa sig om han vill, han vet ju att linnea är i säkra händer. I veckorna så vill man ju ha de vanliga vardagen, iaf jag... vakna, köra sitt race på dagen med barn och hundar, städning och stöka ner. Sedan när Patrik ska komma hem från jobbet laga mat äta en gemensam middag, patrik leker med linnea sen att vi alla tre bara har de allmänt avslappnat med lek och bus. Sen att linnea somnar vid 19-20 och att jag å patrik får våran lilla egentid :) Den är väldigt viktigt för mig, nu äre ju skillnad på att träffa och träffas. Vi får ju inte så mycket tid för varandra och då vill jag gärna ha kvalitetstid. Att vi verkligen får ut något. patrik är ju tvärt emot, han vill ligga och ta de lugnt kolla på tv och kommentera de olika reklamerna och hur dåligt de är att charlie sheen ska bytas ut. Visst de fungerar ju de också om man är rikigt trött, men man vill ju ha lite speciell tid. Annars är de ju svårt att få ett förhållande att fungera. Patrik kan vara en riktig mansgris, alltså seriöst han kan vara outhärdlig!!! Men han är duktig på att ta igen de, han är otoligt duktig på att överraska mig, och få mig att skratta. De kan man ju inte bara vara utan i ett förhållande. Vi är väldigt lika ibland, avslutar varandras meningar och säger exakta samma saker på exakt samma tillfälle. Sådant är ju alltid lika kul :)
Min blogg kanske inte är den mest intressanta att läsa, jag skriver inte om vilka skor som passar vilken klänning och hur mycket de kostar att fylla i botox i läpparna. De jag skriver är direkt ur mina tankar, och för dem i min närhet som han lust att läsa.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0