sextionio

Fy bövölens vad de händer grejer hela tiden! Joline går om man håller henne lätt i händerna och Linnea kan rita cirklar som sluter tätt.. Mat och baknings fronten händer de då inte mycket, har däremot pysslat i hemmet. Satte upp två nya taklampor, en i v-rummet och en i hallen! Attans så snyggt det blev!!

Nu vill jag ta upp ett annat ämne. Nämligen : Facebook, jag har varit medlem nu under en tid ca 3-4 år. Jag satt idag och tittade på mina nyheter och då kom de upp att någon kommenterat/gillat en text, jag läste och kände mig glad till en början! De handlade om en tjej som vart och handlat på H&M och hon fick 3 kr i rabatt och de var hon glad över. Va kul tyckte jag! Hon fick även ett otroligt kunnigt bemötande utav personalen nämnde hon. Sedan kika jag i kommentarerna hon fått de senaste timmarna sedan hon la upp inlägget och här och häpna! På den lilla tiden hade folk skrivit så otroliga saker så som att hon stödde barnslaveri och var rasist!! LÄGG AV! Hon var bara glad men neej de är klart hon ska tryckas ner i smutsen för här ska ingen få känna något annat än en stor fet våldtäkt i röven! Fan va arg jag blir, vi i sverige går med på alldelens för mycket! Varför kan folk inte bara vara glada över att hon var glad!! Nej fy va arg jag blir! Jag överväger att radera min facebook, vill ha tag i alla mina uppdateringar då jag skrivit mycket om barnen men sen får de vara. Jag behöver inte tryckas ner i smutsen! Du tjejen som fick rabatt och var glad för de! Fan va kul för dig säger jag!! Jag tycker också om h&m och jag har tänkt många besök där i framtide !! Puss på dig! Ursäkta de grova språket men MORR!!
xoxo over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0