fyrtio

Faktiskt så har de varit en väldigt händelserik dag idag! Jag och Linnea spendera morgonen med att titta på film och mysa i hennes rum. Praktiskt att hon har en tv därinne :)
Sedan så gjorde vi lite små pyssel, rev i hallen och satte upp tavlor. Så i morgon ska vi åka och hämta den nya klädhängaren. Enda sedan vi flytta in här har jag hatat våran hall. Tycker om när de ser rent och snyggt ut när man kommer in i en lgh så har inte velat haft nå möbler eller så, plus att vagnar och allt sådant ska få plats också :)
Sedan så kom Linneas faster Ida som han AVGUDAR! Ida har även skämt bort Linnea med en ny säng. En växa säng. Minnen heter den och kommer från ikea. Den var i rosa och som jag förstog de så finns de inte rosa. Wierd :O
Min vän Johanna var även här under dagen, så mysigt att ha en till preggo kompis :) Blir mycke barn-prat dock :P
De är väldigt kul för min karl och hennes karl kommer bra överens också :)
I morgon blir de barnmorskan och de ska bli SÅ spännande! Såhär långt hann jag aldrig gå på mina besök med Linnea eftersom hon föddes i vecka 35, och nu är jag i vecka 35 med Joline och förhoppningsvis ska jag väl hinna gå på de besöket med henne! Men som sagt alla läkare och barnmorskar jag har träffat säger att jag är en tickande bomb. Låter ju fruktansvärt trevligt. Men i och med att jag fick Linnea tidigare så kan de mycket väl hända med denna också :P Så är väldigt nojig när P åker iväg till skolan eller när han bara går utanför dörren.
Han pratar även om att dricka öl och de får mig att vilja korka igen hålet på mig. Vill ju ha en nykter P på förlossningen! Minns en gång när jag var tvungen att åka upp till akuten när jag vänta Linnea, min mamma fick köra och P kom upp en timme senare.. Full som ett spjut var han!! Visste ju att han var ute och festa, men han var så pinsam! Bröt sönder handtaget på handfatet på toan, frågade läkaren om massa dumma saker. Usch :P Tänk att ha honom så under själva förlossningen :O
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0