fyrtionio

Idag var de en sån där dag där de blev lite knas. I morse försov vi oss, försenade till dagis, en Linnea med sin nattskräck som inte ville somna. Ja natten är lite sådär obekväm just nu.

Funderar ang ny soffa, vill ha en STOOOR divan soffa i svart skinn. Får helst inte kosta så mycket :)
Patrik är dock inte så förtjust i mina ideër.

Var och hämtade en spjälsäng att ställa in i linneas rum för Jolines skull och för Linnea och hennes alla gosedjurs skull. De är bra om de kan stå en säng därinne så Joline kan sova därinne och de får testa att vänja sig vid varandra sakta men säkert. Typ vila på dagen tillsammans :)

Vi ska fira också att idag grinade inte Linnea när jag lämnade henne på dagis. Jo jag vet att hon har gått ett tag på dagis nu men hon har knappt varit där för att hon har vart så mycke sjuk så de känns superbra att hon inte grät :)

Neeeeej nu skiter jag i de här och går å lägger mig! :)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0