fyrtiotre

Idag var vi till BVC med Joline. Vägde å mätte, 4410 gram och 54 cm lång. Dem misstänkte att dem mätt fel på BB. Dem tyckte inte hon kunde ha växt 4 cm på bara 16 dagar. Ska dit ganska ofta nu i början. Linnea ställde sig även så villigt på vågen och hon väger stadiga 11 kg!! :)

Nu ikväll så funderade jag lite fram och tillbaka, jag å Patrik vi är väldigt privata när de gäller badrummet. När de är blöjbyten å bad med barnen då står alltid dörren öppen på vid gavel. Men när jag eller Patrik är därinne så är vi alltid väldigt privata. Skit tråkigt att läsa egentligen men vi är kanske inte som vanliga par som kan sitta å tillexempel bajsa inför varandra. HAHA. När jag var gravid så hände de IBLAND att jag var tvungen att kissa när Patrik tog ett bad tillexempel, visst inga problem. Men vi borstar aldrig tänderna tillsammans, varken duschar eller badar tillsammans. Vi borstade alltid tänderna tillsammans förut precis i början när vi träffades, undrar varför vi sluta :O
JAAA, såå konstigt och muppigt inlägg men de får ni leva med. Jag är så trött så jag vet inte ens vad jag pratar om.

Patrik och Linnea har under två dagar varit ute hos Patriks familj i knutby, riktigt skönt att få lite ensamtid med Joline och kunna knyta lite band till henne. Har även städat och hunnit med att ta en dusch. Faktiskt så var jag till å med hem till min farmor och farfar på en fika. Har glömt hur de är att fika STILLA SITTANDES. När man ska iväg med Linnea någonstans så får man ju springa som en galning. Blir väl så med Joline sen också men just nu äre LUGNT! :) Ja trippen hade varit mysig för både far och dotter. Känns så bra nu att man fakitskt KAN lämna ifrån sig Linnea till Patrik och jag vet att de funkar.
Helt otroligt hur mycket man saknar Linnea när hon är borta, de märks verkligen. Ja märks å märks, de är ingen som klättrar i gardinerna haha.

Min svenska är verkligen på topp just nu känner jag, sitter å kikar i kors. Har iaf hunnit med ett par st uppdateringar idag. Kanske får försöka med detta lite oftare än jag tidigare gjort. Haha fy på mig.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0