fyrtiotre

Händelserik dag idag! Klockan är kvart över nio och jag har redan städat hela lägenheten, vart ut på promenad, fixat å donat med bebis, mig själv och ja gud va effektiv man varit. Nu ska bebis förhoppingsvis vakna och så ska hon äta å så ska vi gosa massor. Sedan vid 13 blir de tvättstuga och klockan 16:00 ska vi vara på BVC och mäta å väga minifisen <3 Hon är en rejäl tjej som går upp bra i vikt, då vet jag de att jag gör något rätt iaf. Blir så förbannad på folk som inte matar sina barn. Läste i en artikel att efter 6 månader ska bebisens vikt ha dubblats, och efter 1 år tripplats. Annars är de nå fel. Stämmer de blir Joline en stadig klump när hon är sex månader. Linnea ar liten när hon föddes så hon var fortfarande liten vid 6 månader tycker jag. Små underbaringar <3
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0