femtiotre

Jag har verkligen inte hunnit med att blogg känner jag! Har haft andra prioriteringar så att säga :) Joline börjar nu nära sig 3 månader växer på sig ordentligt gör hon. Hon vill vara med hela tiden och envis som attan. När honn var 2 veckor och ca ca dagar så fick hon testa hoppa i en hoppgunga. Nu är hon helt förälskad i de och vill göra de hela tiden. Storasyster Linnea har blivit stor, de man kan säga ungefär. Duktig på massor med saker och pratar HELA tiden. Skriver väl i varje inlägg att hon har blivit stor men hon blir ju bara större och större :)

Vi har gjort om lite mera i hemmet, nytt köksbord och nya stolar, nya ställbara sängar de är ju bara en sån härlig "lyx" vi inte kommer kunna vara utan. Alla väggar är målade så vi vänter på golv och nytt kök och hoppas de blir klart till min födelsedag då vi bestämt att vi ska ha en liten fest för närmast sörjande vänner och så har jag väl sagt att familjen får komma och fika på söndagen. Inte hel sugen på att göra någon big deal av de då jag bara blir äldre. Hade jag vart i mitt "tidigare liv" så hade de väl vart laddat med alkohol hela helgen NU blir de något glas vin kanske :)

Nu ska jag sova och inte lite heller! :) xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0