femtiofem

Hejsan! Några inägg har inte ine blibit på länge nu, kan de vara för att jag aldrig har tid? MYCKE TROLIGT. Joline är 8 månader nu, och Linnea har fyll 2 år. Ojoj säger jag bara. Ska nog sluta nämna min ålder känns inte riktigt som om de är rätt borde väl kanske vara en 3a istället för en 2a... HÖHÖ. Ja livet rullar på och nöjd blir jag ta mig fan aldrig. Donar hit och dit i lägenheten, tror de är en liten hobby jag har.

Joline ställer sig upp mot möbler och kryper ordentligt. Ljudar "mamamama" och "bapbapbapa". Kan även dricka själv hur flaska.
Linnea , de är ingen som tror på att hon är två! Sådant fint uttal på ord och motoriken. Alla vi träffat har gissat på 3 år. Min lilla tjej! Långt blont hår har hon nu, knallblåa ögon så hon tar alla med storm.
Linnea har även fått en hamster i lite tidig julklapp, vi har inte döpt honom en. Någon som kanske har ett förslag?
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0