21

Linnea sover , och patrik ligger helt däckad på soffan efter att ha jobbat måndag-söndag.
Han kan få ligga en stund, sen äre bara för honom att vakna! :) Haha
Har haft huvudvärk i 1,5 vecka nu, och de vägrar ge med sig. Ska höra med min barnmorska om vad för smärtstillande man ska ta. Vill ju ha eeze migränspray, men den får man icke använda om man är gravid!

Med graviditeten har även en laktosallergi framkommit, Okej om jag inte får dricka alkohol, fine de kan jag leva med, får inte heller dricka energidrinkar och äta vissa ostar och viss fisk. Och ja allt man inte får göra när man är gravid helt enkelt. Men att vara tvungen att vara utan MJÖLK kommer vara svårt, är ju så mycket som innehåller de, får man leta på ett laktosfritt alternativ men de smakar ju inte som de ska! :(
Den här helgen har vart lagom skön, i fredags kväll så överraska jag patrik med kräftor och "vin". Haha alkoholfri cider för den som vill veta.
Han fick även paket bara sådär. Tycker om att skämma bort min älskling <3
Har även börja på Linneas ett års album, med massa klippa och klistra, hittills är jag väldigt nöjd :)
Igår hände de inte så mycket, patrik jobba och åkte sedan upp till borlänge för att fixa våran bil som har varit trasig i någon vecka. Jag och Linnea tog en promenad som inte blev så långvarig. Man känner inte så trygg här i vårt område så de blev en promenix på ca 15 min bara.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0