nittonde

I dag blev de mycket! Fick åka iväg på ultraljud, dem hade precis fått en avbokning så de var bara att kasta på sig kläderna och mata i linnea, springa med henne till min farmor och farfar och så fick patrik hämta mig där. Så glad att jag fick en tid så snabbt! Lite häftigt att se den lilla. Än kunde hon inte så könet, men de ska vi få veta vid nästa ultraljud :) Är i vecka 10+1 iaf :) Känns skönt att veta, som om man har mera koll på situationen :)
Idag har jag bokat lokal för linneas kalas, har börja lite med inbjudningarna också :)
Dem ska skickas iväg ganska snart så man får de gjort. Nu ligger både linnea och patrik och sover. Funderar på om man ska göra detsamma eller skura toaletten. Har fullt upp känns de som.
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Bergen

Näst sista meningen var ju ett lätt val :-) Patrik fixar det andra då han vaknar :-)

2011-08-01 @ 18:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0