tjugonde

Jaja, ännu har jag ej kommit på hur man svarar på kommentarer. Så vi gör så att jag svarar nedan er kommentar istället.
Idag har de blivit mycket städa, de blir de jämt. Men men, fick myckte gjort idag så nu är jag ledig i några dagar :)
Idag har linnea bara sovit en gång! :) Dutti hon är!! (Brukar vara två annars)
Hur funderat lite över vad man skulle kunna göra, inte så kul att vara hemma hela dagarna och städa hela tiden. De är ju lixom RENT. De måste de ju vara när man har en liten överallt.
Träffa andra föräldralediga, prata och ta en fika med. Och så linnea får bekanta sig med andra barn.
Ska fundera ut något!! Dags å göra de!
Just de föresten så kul att ni kommenterar! :) Så jag vet att någon läser de lilla jag har att säga :)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0