trettiosex

Jag har verkligen ingen lust att blogga, slits mellan foglossning och en pigg ettåring.
Detta med allt förbannade jävla hushållsarbete som vägrar ta slut! VARJE DAG kan jag städa som en galning, dammsuga,torka golven,plocka,fixa,trixa,vika,lägga undan,slänga,skura,putsa,tvätta,diska. Men endå konstigt nog så ser de lika jävla illa ut på kvällen sen igen. Jag orkar seriöst inte!! Kan de vara för att alla som kommer hit verkar tro att jag är någon jävla städerska! Jag mår så dåligt nu under denna graviditet så jag har börja bygga på mig med massa skuldkänslor. De känns som om jag försummar linnea, som om jag bara blir irriterad och sur när hon vill mig något uppenbarligen. Känner mig som världens sämsta mamma och de känns som om jag är helt ensam. Passar upp på så många andra och glömmer bort mig själv. Även fast patrik inte jobbar nu så ser jag alltid till att HAN har de bra. Varför kan inte han passa upp på mig som jag gör på honom? Min kropp orkar inte längre och de känns kan jag säga. Varje dag jag går till sängs så tackar jag verkligen min kropp för att den orkade med en dag till. Vilken dag som helst nu så kommer min kropp säga ifrån. Jag pressar mig verkligen varje dag, varje sekund till de absolut yttersta. Att knappt kunna resa sig ur sängen eller från soffan gör inte saken bättre, ska jag då stå mera upp eller ska jag sätta mig och bli kvar där? Måste höra med min barnmorska om jag kanske borde vända mig till en sjukgymnast. Jag orkar verkligen inte mera. Gråter inombords, säger till mig själv kom igen bara lite till.

Nu vart detta inga roligt inlägg så jag fyller in med lite kul att om 2 dagar blir min linnea 15 månader <3 Mamma älskar dig, bara för din skull som jag fixar detta <3

xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0