sjuttonde

Så trött på dessa förbannade små ligister som står å hänger utanför kiosken där vi bor.
Han som äger kiosken blir ju rånad av dem minst två ggr i veckan.
Dem är så jävla larviga! Jag blir smyfärdig! Dem vandaliserar, får en att känna sig jävligt otrygg, skjuter med pistoler, gapar och skriker halva nätterna, bråkar och ja vet inte vad. Polisen är ju här hur ofta som helst! Och stackars VL som får sätta i ny fönsterruta var och varannan vecka.
Idag iaf, så har min underbara kaffekompis Anna varit här i västerås med sin son Erik som är 2,5 månad äldre än Linnea. Vi gick på stan, drack kaffe och hade de allmänt trevligt! Kan verkligen prata med Anna för hon förstår mig PRECIS. Så jäkla jobbigt att bo långt ifrån och sedan ha en varsin liten på det. De blir inte att man ses så ofta. När man bodde grannar så var de morgon kaffe varje morgon klockan 8. De visste man bara.
Ibland önskar man bara att man bodde närmre så man kunde prata med någon.
Saknar verkligen att ha någon att prata med, om sånt man inte pratar med sin man om tillexempel.
Jag känner lixom ingen här i Västerås som man kan bara : Hej kom över på kaffe!!
Känner ingen som man kan träffa och umgås och gå på stan med. Eller ens prata med. Har inga gamla vänner kvar för den delen heller. Känner mig bara så jävla ensam.
Tack iaf för en suverän dag :)
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: Bergen

Små ligister?? Runt 20 då eller?? ;-)

Eller 150cm?

2011-07-28 @ 21:03:05
Postat av: kaffekompisen

Hej vännen.. Du vet att de är bara att prata med mig om du vill.. synd bara att vi inte kan dricka kaffe varje morgon.. Tack igen för en rolig och väldigt skrattig dag.. och griniga ungar.. Puss på er

2011-07-28 @ 21:15:45
Postat av: Lena

Bara så du vet, man skriver inte "dem" på alla ställen som man säger "dom" i talspråk. De gick på vägen. Vi hälsar på dem. De äter mat. De är dumma. Vi gav en present till dem. Det är två olika saker i skriftspråk. Bara så du vet.

2011-08-02 @ 00:57:29
Postat av: Jessica

Bengt:Ja dem är väl i 20 års åldern, Blir så irriterad över vuxna människor som inte kan bete sig.

Anna:Ja jag kan ju de, men de är så svårt när vi bor långt ifrån :(

Lena: Okej, ja de där minns jag att jag fick höra i skolan. Men de fastnade inte riktigt.

2011-08-03 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0