tolfte

Ännu har jag ej lyckats lista ut hur man svarar på kommentarer. Frustrerande. Idag var jag och min mor till babyproffsen min absoluta favoritbutik, (barnens hus också) och köpte en ny vagn. Lämnade tillbaka min gamla då jag verkligen kände att de var FEL. Hade ej fått byta den men de var stor efterfrågan på dem och hade ju inte ens gått med den ute så dem tog gärna tillbaka den. Tack så mycket babyproffsen för trevlig personal och servis!
Tänkte göra en liten lista på vagnar om någon nu mot all förmodan skulle vara intresserad :)
1 Quinny buzz 2008.
2 Nowalex focus 2008.
3 Carena easy 2010.
4 Phil & Ted explorer 2011.
5 Esprit paraplysulky 2011.
6 Baby travel amsterdam 2010.
7 Brio spin 2011. NYASTE.

Tror ej jag missat någon :) Linnea är nu tio månader och hon har haft sju vagnar, två av dem har jag. Paraplysulkyn och brio spin. Nu ska de förhoppningsvid vara färdighandlat med vagnar :)

Nu blir de till att åka ut till morsan stuga och steka lite fläsk med min lilla köttbulle <3
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0