andra

Ja juste, nu ska man försöka underhålla detta också.
Jag och linnea har lekt, städat och små fixat. Idag blir de en allmänt slapp dag. Min pappa ska komma förbi och lämna godis som han köpt på kryssning till mig :) (Taaaack!)
P jobbar i helgen så jag å Linnea blir ensamma.. Inget ovanligt där inte. Troligtvis så är de sista helgen han behöver jobba nu, iaf på detta jobb. När man går hemma såhär så blir man väldigt sugen på att börja jobba. Dels för att umgås med vuxna människor och dels för att återhämta sig! Just nu känns de som om man vill jobba ist för att vara hemma. Men någon måste ju vara hemma och ta hand om linnea också.. :) De är planerat att hon ska börja dagis i januari 2012, så då får jag börja jobba igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0