fjärde

Det här med morgonrutiner har alltid varit något som facinerat mig, när man var yngre och hade börja sminka sig så gick jag upp 2 timmar före skolan började. Det skulle då duschas och plttas hår och sminkas och göra om och sminka igen, endå hann man aldrig äta frukost. Senare när man gick i nian gick man upp 30 min före skolan börja och hann allt de där, plus sitta vid datorn ..:P Nu när man har barn så äre svårt att planera mornarna. Nu vaknar jag och linnea vid sju, vi går upp och gör en flaska välling till henne sen så sätter vi oss och myser i soffan medans hon äter. När hon är klar så sätter jag henne i sin stol i köket, så får hon ett par rån att tugga på. De är min gyllene stund för de är då de dricks kaffe i tystnad (Förhoppningsvis). Sedan äre nya blöja, torka, byta om, och sådant. Sen äre lek och stoj, hinner även då sitta lite vid datorn när hon leker så fint :)
Idag ska vi ner på stan, måste in på någon juvelerare och fråga om dem kan göra något åt min ring som jag så gärna vill kunna ha. Sedan kommer P hem och då blir de att åka och haandla PÅ CITYGROSS. De är min favorit butik :) Sjunger alltid min fina sång när vi svänger in på Citygross parkeringen :)

"citygrrooooss, vi ska handla på ciiitygross gitygrosssss ciiiityygrooos!"


Ingen som någonsin påstått att jag är normal :)

xoxo over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0