tredje

Då var de dags för ett till inlägg, idag så har vi vart till Arboga och hälsat på hos Patriks bror Ted och Hans fästmö Helena, de ska få en liten bebis i september, beräknad till två dagar efter linneas födelsedag :)  Tycker de är kul att prata med henne, hon verkar så intresserad av hur min graviditet och hur de är att ha barn. De är riktigt kul att någon är intresserad. Eftersom att jag är ingift i Andersson familjen så känner jag mig väldigt lika med Helena som också snart ska bli de, brukar varna henne. SPRING brukar jag säga , då skrattar hon åt mig.
Har börja fundera på ett eget rum till linnea, men då gäller de att rensa ut de som är menat att vara hennes, de är lixom förråd just nu. Har småplockat lite här hemma idag, även fast de bara är jag å linnea så blir de mycket grejer! Inte så konstigt att jag städar varje dag! i morgon kommer barnbidraget så då blire att handla massa prylar till gummsan. 
xoxo over and out! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0