trettiofem

Hej!
Jaha nu har då ytterligare ännu en dag gått, inte vart "mina" dagar dessa dagar känner jag.
Trött och helt mör i kroppen, foglossning på hög nivå. Men den här dagen har jag faktiskt orkat med en promenad med familjen, små städat lite. Bland annat sanerat köket. Vi har haft invasion av bananflugor!! De börja med att de var hundratals ute i trapphuset, jag sa då till patrik att oj nu har nog vår granne dött lite på skämt! (Vi har en lite äldre herre på våran våning som ja inte alls är så ny faktiskt). Sedan börja de jävlarna komma in i lägenheten!!
Testade de flesta hemma tester man kan med vinäger, sprap, diskmedel och socker och massa annat jox. Men icke! Så jag gnugga hela diskbänken med svinto, ut med allt dem kunde tänka sig att leva på skura kakel,spis och allt annat man kan tänka sig! Patrik plocka isär hela avloppssystemet och gjorde rent de (Tur man har karl så man slipper de där vidriga). Så nu finns de ingenting dem kan leva på här i lägenheten, den borde inte ens hitta en liten fläck! Men man vet ju aldrig, i morgon har man väl dem i brödpåsen. Ettriga små jävlar!!!!
Nu vart diskmaskinen klar såhär kl 12 på kvällen, haha ska ta itu med den sen blir de lite sömn tror jag. De har jag förtjänat.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0