trettiofyra

HALLÅ BLOGGEN!
I brist på läsare känner jag att jag kan skriva lite vad jag vill!
Klockan är nu 22:33 och jag har precis slutat städa. HAHA. Jag tycker om när de är rent och snyggt. Jag mår verkligen bra då!  På något sätt kan man se i mitt hem när jag är lite nedstämd eller deprimerad eller kanske arg för då städar jag. Dessa städryck jag har haft de senaste dagarna är nog pga oro. Orolig för magen, orolig för linnea, för patrik, för jobb, och pengar. Så de har resulterat i maniskt städande. Inte nöjd fören de är rent. Jag hatar ordet SEN. Jag är en sån människa som gör klart allt först innan jag sätter mig i soffan. Jag har dock gift mig med raka motsatsen. Han sitter gärna i soffan först och gör SEN. Jaja de är hans metod. Jag tycker bara de är skitskönt att ha de gjort så man sen kan sitta på arslet i soffan och käka chokladpraliner!! HAHA. Har varit väldigt aktiv nu i och med att linnea och vi har bytt sovrum. De är bättre att hon har ett sovrum/lekrum ist för att ha ett sovrum och alla saker i vårat vardagsrum. i och med att vårat sovrum låg så pass "centralt" i lägenheten så fick hon ha de så kan hon leka där men man har alltid kolla på henne. Nu fick dock ett lite mindre sovrum men vi är ju bara där när vi sover. De vart iaf jätte mysigt. Nästa projekt blir inte fören joline ska komma. Ordna med spjälsäng och tvätta bebis textiler.
Har bestämt att den första tiden ska joline få sova i babykorg. Ist för att släpa fram en stor spjälsäng innan hon ens kan utnyttja den. Linnea sov ju mellan mig å patrik de första 2-3 månaderna sedan fick hon ju egen säng och eget rum. Med Joline så blir de att hon får egen säng på en gång. Och hon får börja dela rum med linnea när hon inte vaknar om nätterna. Lite har man ju iaf hunnit tänka. De är ju en stor skillnad på att få första och andra barnet måste jag säga. Med linnea så var ju allt å vi ska bara mysa och ta de lugnt och inte göra någonting. Nu äre typ, SHIIIIIIIIIT PLANEEERIIIIING!!! De är nog nyckelordet för att allt ska orkas och hinnas med.
Nej men nu har jag fan inge mer att säga :)
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan vännen! Jag läser din blogg men jag kanske är dålig på att kommentera.. Jag hoppas de går bra för dig och patrik med allt som innebär småbarnsliv.! Jag saknar dig ska du veta. Kram på dig och linnea

2011-11-26 @ 08:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0