32

Varje kväll när jag kryper ner under mitt täcke och släcker lampan så tackar jag min kropp för att den orkade med ytterliggare en dag. Jag har gått halva graviditeten nu, magen har växt, ryggen värker, hormonerna är på topp, och de blandat med att vara mamma till en liten linnea är inte alltid de lättaste. Jag känner mig otroligt trött JÄMT, har ingen ork till någonting egentligen. Bara önskar att man kunde få de LUGNT någon gång, och få njuta av att vara gravid. Nu vill jag bara att de ska va över så man kan få lite energi. Jag vet inte hur man ska säga hur jag känner mig, för ordet trött passar inte riktigt. Jag är matt i hela kroppen, och helt blank i skallen känns de som. Och att samman fatta de hela så blir de väl trött?

Något lite gladare då! Jag och patrik firar två år tillsammans idag, och med de så har vi en dotter på 13 månader och hunnit med en graviditet på de. Så ni kan nog räkna ut att jag blev gravid ganska snabbt :)
Dock är detta inget vi firar, vi har diskuterat och sagt att vi ska fira våran bröllops dag ist.
xoxo over and out


Kommentarer
Postat av: kaffegrannen

Hej vännen. Jag vet du de är med barn. Haha. Men jag förstår inte hur du orkar att vara gravid. Men jag tycker du är super duktig. Hoppas vi ses snart. Grattis till er. Kram på dig. Hälsa linnea från erik

2011-10-02 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0