25

Jag kan inte erbjuda dig något spännande liv, jag kan inte erbjuda dig massa pengar och överraskningar bakom varje knut. Men något jag kan erbjuda är kärlek, lojalitet och respekt. Mitt liv kanske inte ser mycket ut för mig men för mig så är de ju faktiskt hela min värld och de är helt utmärkt för mig. Jag är välsignad med världens vackraste dotter. Jag har mat på bordet och kläder i garderoben. Mitt liv må vara enkelt men de är endå mitt liv <3

Senaste tiden har jag funderat mycket på framtiden. Som de ser ut nu så vet jag ej hur långt jag kommer kunna ta mig. Jämt har jag levt i nuet och verkligen fångat dagen. Som åren gått har de blivit mera njutning av de goda, och inte så mycket funderingar kring de onda utan endast knuffa undan de. Om man ej bearbetar nuet så kan man aldrig gå vidare utan man fastnar. Världen idag för mig är min fina dotter som jag gör allt för, om jag ska så må otroligt dåligt över alla mina val och beslut. Så länge jag prioriterar henne <3

Kommentarer
Postat av: Bergen

väldigt fint skrivet.

2011-09-08 @ 00:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0