femtiotvå

Ja pga klagomål så har jag ju försökt hinna med ett inlägg om dagen så hoppas ni hinner med !
Nu ska vi fira, min blogg har blivit internationell!! WOHO! Eller ja typ, har fått veta att min storebrors tjej läser min blogg, fy skäms på honom dock att han inte läser den! (Som jag nämt i tidigare inlägg så bor min bror i Norge.)
Så de var ju iaf kul å höra! Nu vet jag att jag har minst tre läsare iaf, ni kan känner er så speciella! :)

Var ju på lite påskmiddag idag hos min pappa, de var så trevligt så :) Jag tog en liten hut till maten.. Haha pinsam man blir när de slår till å man inte har druckit en droppe sprit på nästan ett år. Tur så blir jag bara mera sällskaplig än vanligt. Patrik körde så de var ju riktigt skönt.

Ehm, ja nu då... ehm.. hmm jo! Vårat hem, eller ska jag kalla de KAOS. Behöver bli av med våran ektorp hörnsoffa ganska omgående för nu behöver vi platsen, all renovering ska ju sättas igång med. Vi har börjat i köket och jag som inte riktigt klarar av att kaffebryggaren står 1 dm fel mår ju inte sådär jätte bra psykiskt just nu + två små barn på de. Vill bara ta mig igenom det här och få de fint hemma.
I och med att vi har så gammalt å slitet här hemma så ser ju allt "skitigare" ut än vad de egentligen är.
Så när vi har de renoverat här så kommer de förhoppningsvis se fräscht ut iaf och förhoppningsvis så kommer mitt ganska maniska städande att tagga ner. HOPPAS HOPPAS. Men som sagt så har vi ju lilla Linnea som ska slita å riva i ALLT, dra fram allt hon ser. Men så är de ju å de får jag leva med. :)
xoxo over and out


Kommentarer
Postat av: anna

Hej. Då vet du hur jag har de. Allt som ska fixas av hyresvärden men görs ju inte de. Men erik ska ju också ha fram allt. Försöker att lära hamn att man ska plocka undan också. Går ju inte så bra! men men. Glad påsk på dig.:-)

2012-04-06 @ 06:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0