sjuttiofyra

Sitter och testar min nya leksak, en ipad! Hittills är den ganska flashig, 9,7 tums skärm, fick med en väska med tangentbord. De enda som är kasst är batteri tiden, de har väl iofs med den stora skärmen att göra och att man aldrig slutar leka med den!!
Fick den otroligt nog utav Patrik stackaren har dåligt samvete. Detta är inget jag nämt tidigare men Patrik vill ha hund, har ej velat skrivit något då jag hoppats kunna styra av honom från de. Men de verkar bli av. Vi har haft hund tidigare och jag har iaf konstaterat att jag har varken tid eller ork. Han behöver få känna de igen. Innerst inne så vet han de.
Linnea är på dagis, dock har jag ej bestämt vad jag ska hitta på med Joline. Ligga i sängen tills de är dags att hämta kanske.
Ingen höjdare att vara hemma just nu dock. Patrik har tillverkat snus i ugnen vilket tar 36 timmar.... uuurrk denna doft!
Visst de är billigt, tror patrik betalar 250 kr, för 55 dosor så han betalar ca 4,50 kr för en dosa och de är ganska mycket snus :-P
Jaaa.. nu då :-)
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0