trettionio

Nu har de gått en tid sedan föregående inlägg. Kände att jag var tvungen och pausa och verkligen sortera ut vad jag kan skriva om. Vill inte att folk tar illa upp i de jag skriver i mina inlägg då dem är för mig till mestadels. Kanske någon PIK till Patrik då och då. Vad jag skriver om är sådant som jag annars inte kanske pratar med någon om utan tror väl mest att de försvinner ut i cyberrymden :)

Med de i bakhuvudet så vill jag berätta att IDAG byter jag vecka. Nummer 35 var de dags för nu.
Min mamma sa idag att denna gång är jag faktiskt GRAVID. Jag hade verkligen ingen mage när jag vänta Linnea och de problem jag har nu var jag inte ens i närheten av DÅ. Nu har jag super svårt att sätta på mig stumpor och kläder över huvudtaget. Och resa sig upp från golv eller soffa är ingenting man ser fram emot.

Vi kan återgå till ett väldigt vanligt ämne i min blogg. Nämnligen städning. Nu har jag dock väldigt svårt att klara av de så kommer man hit får man leva med att de är stökigt. Har iaf hunnit göra några utrensningar här och var. Och alla Jolines grejer börjar falla på plats. Har klagat hos vår hyresvärd om våran lägenhet, de borde inte varit OK att flytta in i den. De var alldelens för mycke trasigt och slitet. Tanten som bodde här innan var väldigt gammal och använda sig utav rullator. DE SYNS. Överallt är de trasigt där hon lixom har kört in med rullatorn. Golven har nog setat sedan dem byggde husen. De är verkligen helt förstörda. Hoppas på att vi ska få en annan lägenhet. Förhoppningsvis med ett eller två rum extra.

En annan bra nyhet är att Patrik ÄNTLIGEN har börjat skolan, han ska slutföra sin grävutbildning! Skönt attt han äntligen gör någonting förutom att ligga på soffan och irritera mig :)
Efter den är klar så får vi hoppas på att han får JOBB!! Jag vill ju att han ska jobba så han kan vara pappa ledig sen när jag VILL plugga innan Joline börjar dagis. Men då måste han ju vara anställd i minst 6 månader för att få gå på föräldraledighet. Men iaf de får vi ta då. Jag känner bara att jag vill göra mitt också. Vill att mina fina barn ska få ha de bra, att jag har en stadig inkomst varje månad. Så dem kanske kan få lite annat mot vad en själv hade de. Inte de att mina föräldrar inte jobbade utan vi hade istället ett SKITSTORT hus som verkligen åt pengar. Jag minns verkligen en gång. Jag hade inte MASSA kläder de gjorde inte mig något, men en gång så gick mina byxor sönder och jag frågade mamma snällt om jag kunde få ett par nya jag hade sett i en ellos katalog för 149:-
De kunde jag inte. Minns att mamma lagade mina byxor så gott som de gick och närr jag gick till skolan dagen efter så fick jag en sådan elak kommentar utav en klasskamrat så jag verkligen avskyr denna person fortfarande IDAG. Brydde mig egentligen inte om alla klasskamrater jag hade. De var de vanliga man umgicks med sedan var de dom andra. FY FAN hemskare jävla ungar får man leta efter. Enda sedan jag börja skolan och gick ut nian så mådde jag SKITDÅLIGT varje dag. HEMSKA HEMSKA HEMSKA MÄNNISKOR! Hoppas ni får sota för det idag!

Nu lite annat. Senaste tiden är de väldigt många som har velat lägga till mig på facebook, från just denna tidigare nämnda hemska skola. Jag vill inte. Dessa personer har ingenting med mitt liv att göra. Varken då eller nu. De ska bli en redig utrensning där någon dag. Jag vill inte ha dessa människor kvar. Måste vara mån om vilka jag har runt mig, vill verkligen inte beblanda mig med någon negativ energi. Har verkligen inte tid eller ork till det.
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0