fyrtioåtta

Ja då var de dags igen! Jag måste skriva en liten HAT-notis här i min lilla avreageringsblogg. När man ska sova, man går in i sovrummet och ser att madrassen har halkat lite. De första man gör är väl att ordna till detta? Inte enligt min kära man, den kan ligga en meter ner på golvet utan att de stör honom. Jag blir helt förstöd och gråter mig själv till sömns om jag skulle bli tvungen att sova med madrassen på sniskan. SÅ PATRIK EN PIK TILL DIG, VILL DU HA EN UTVILAD SNÄLLA FRU SÅ SE TILL ATT MADRASSEN ÄR PÅ SIN RÄTTA PLATS!

Idag har dagen flytit på OTROLIGT BRA! Otroligt snälla barn på morgonen, en toppendag med Joline på stan, billig köttfärs på city gross, patrik vann 50 spänn på en trisslott, vi fick GRATIS mat på MacDonalds för deras kortläsare strula, och så var de fint väder :) Men KARMAN KOMMER SPARKA OSS I RÖVEN SOM VANLIGT! Ni lär väl märka vad de blir för jag lär ju skriva om de här. :)

Har även fått veta idag att min fina morbror iallafall lever. Fy fan så orolig vi har varit. Han har bara valt att gå vidare i sitt liv och blivit en thai helt enkelt. Han har bara lämnat alla människor som någonsin älskat honom och bara kastat oss som små vantar. De var mindre roligt, har väldigt delade tankar om detta då de är min morbror, vi har alltid kommit otroligt bra överens och har samma intresse nämligen bowlingen. Han som köpte mitt första egna klot åt mig :) Gud skulle kunna döda för att få träna igen <3 När jag samlat mina tankar om detta ska jag dela de med er.

Barnen växer på som attans, Joline håller upp huvudet JÄTTE långa stunder och Linnea återupprepar nästan alla ord man säger. Mina fina <3

I morgon får man fint besök, nämligen min barndomskompis Emilia, ahhhhh hon är underbar. Vi delar så mycket kul IHOP. Hon ska hjälpa mig att hämta en spjälsäng jag ska ha i Linneas rum med alla hennes gosedjur i. De är så bra för ena sidan är nedsänkbar så de blir perfa. Hade även tänkt att Joline skulle få börja testsova i samma rum om Linnea senare i framtiden, kan ju inte ha henne i vårat sovrum föralltid heller. Linnea bör nog få lite bättre sömnrutiner än vad hon har nu. De har förbättrats men hon ofta vill hon ha en flaska välling på natten. De var först idag jag såg lite förbättring, hon somnade utav att Patrik nattade henne. Detta har ALDRIG hänt förut om jag har varit hemma så jag vart så otroligt glad!! :) Dutti bebis! :)
xoxo over and out

Kommentarer
Postat av: anna

Hej gumman.. Hur mår ni.? Kul att höra att linnea sover bättre. Erik har också velat upp på nätterna för att äta välling. Men två nätter i rad har han sovit. Kram på dig.

2012-03-28 @ 06:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0