fyrtiofem

Ja se där ja, idag har jag haft en nedstämd dag. Saknar min morbror som varit "försvunnen" i thailand i ca 4 månader, saknar min storebror som bor i Norge.. Men de får ju inte dra ned mig helt har ju två små fina änglar hemma att gosa med. Just nu är båda snoriga dock, Linneas dagis som är boven. Linnea kan inte gå en dag där utan att bli förkyld. Tråkigt nog så har dem så jävla dålig hygien där tycker jag, på en förskola jag har praktiserat och arbetat på så var de så förbannat noga med den. Alla barnen fick tvätta händerna noga innan man fick mat, å fröknarna var noga med de + desinfektionsmedel. Även i köket så var de SUPERNOGA. Blir de inte bättre så vill jag inte ha Linnea på det här dagiset....
Idag hade vi min mamma, lillebror och mammas särbo Harry här på mat. Patrik lagade sin förbannat goda fläskfilegryta! Den får han verkligen poäng för, han är duktig på kött och älskar verkligen när han gör sådant, men just fläskfilegrytan är så förbannat GOOD. Haha, minns en gång i början när vi träffades å han skulle göra den maträtten till mig. Jag var helt upprörd över att han SKAR SÖNDER FLÄSKFILEN!! Hehe, och den gången vart de inte sådär super bra heller. Den vart helt vit å grötig + att potatisen han valde att ha till var stenhård för att han ej hade kokat den tillräckligt länge. Men men, jag kan ju absolut inte tycka illa om en man som står i köket för min skull. De var nog något jag verkligen gillade med Patrik, att han gjorde de BARA FÖR MIN SKULL :)<3
Innan jag vart gravid med Linnea, vi var ute och kalasade. Lite sådär småfulla å nykära :)<3
När vi var nykära, bilden togs hemma hos en gemensam vän till oss. Än idag så står jag ut med honom! :)
Tack för att du lagade fläskfilegryta åt mig, och för att du alltid får mig å skratta <3

xoxo over and out


Kommentarer
Postat av: anna

Hejsan. Tråkigt att höra att du känner dig lite ledsen. Kram

2012-03-22 @ 06:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0