fyrtiofyra

JIPPI, jag har iaf två trogna läsare! Va glad jag blir! Idag var en riktigt mysig dag. Vi lämnade Linnea på dagis, åkte och handlade på willys och åkte runt å kikade lite fisk. Patrik har sin sista pappaledigadag i morgon, så ska klara mig själv då med två barn. Det ska bli spännande! Har ju hittills bara vart ensam med dem båda någon timme nu blire hela dagar. Han ska även iväg en stund i morgon, och Linneas dagis är stängt så de blir bara vi tjejer hemma. Jag har funderat på detta med Linneas dagis, hon behöver ju egentligen inte vara där i och med att jag är hemma med Joline. Men de kan ju vara både roligt och bra för henne att inte bara se våra gamla tråkiga väggar och våra lekparker vi har i närheten och inte bara vara med mig å Joline. Även skönt för mig att få lite ensamtid med Joline.

Nu en tråkig grej, deklarerade idag och se på faaan, jag är återbetalningsskyldig!
Hela 184 kr!! Hade ju hoppats på att man skulle få tillbaka lite så man kanske kunde göra något mys med familjen.
xoxo over and out


Kommentarer
Postat av: Elin Lundevall

Tips! Fyll i när du får föräldrar penning att dra 100kr extra. De gjorde jag och slapp betala medan Robert glömde och fick betala.så gjorde jag när jag var mammaledig:)

2012-03-21 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0