fyrtiosex

Ojojoj, min blogg är så poppis! Idag var min första dag ensam med båda barnen medans patrik var på kurs, de gick ju faktiskt förvånansvärt bra med tanke på att jag bara fått ca 2 timmars sömn och Linnea var snorig å hes.
Hade en gammal vän på besök idag, kan nog säga att hon är min äldsta vän som jag har kontakt med idag. Vi delar mycke roliga minnen tillsammans :)
Väldigt taggad på att börja röra på mig nu, lite mera promenader och kanske lite mindre chips å godis. Läsken tänker jag ta med mig i graven så den blir de ingen minskning på! Spelar ingen roll hur många kilon de är, för den kan jag vara knubbig <3 Tänkte bjuda på några bilder :)

De får räcka för idag, blir kanske inte så många inlägg under helgen. Vi ska ut till Patriks familj i knutby, och då har man varken dator eller internet! :P Blir till att fira min lilla farmor som fyllde 67 år den 14e mars.
Jag erbjöd mig att göra en smörgåstårta för dem sa att dem skulle beställa. De kan jag bara inte tillåta!
Jag blir så förbannad på såna jävla tårtor de är ingenting i och ingenting på, och PRISERNA är helt otroliga. Den jag ska göra får man betala 1200 i butik för!! Helt otroligt! Min lilla farmor förtjänar de bästa och de ska hon få!!
Vi har alltid haft en så otroligt bra kontakt, när jag var mindre kunde jag ringa henne flera gånger om dagen bara för att jag ville höra hennes röst som låter så len och fin i telefon. Älskade att höra henne prata om allt mellan himmel och jord. Hon kanske tror att jag jag glömt henne nu, min lilla farmor. Men nejdå, bara de att jag har mycket för mig. Barnen är mitt liv och dem kommer i första hand så jag hinner knappt med mig själv. Men så får de vara ett tag nu! Sen du farmor kommer jag å hämtar dig i rosa cadillac så gör vi stan osäker!
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0