femtionio

En dag som såg ut att bli som en helt vanlig dag blev inte alls som en vanlig dag! När vi hämtat Linnea på dagis så surfade jag in lite snabbt på blocket, dumt gjort. Såg då en juniorsäng som jag bara inte kunde stå emot! Av någon anledning har jag alltid varit svag för bra affärer, något som jah kan tjäna pengar på osv. Måste vara tattarblodet... Iaf, vi bestämde att vi skulle köpa den, svängde förbi min pappa på en kopp kaffe och sen for vi! Barnen ville lägligt stanna kvar hos morfar så visst sa vi! Vi begav och men konstaterade snabbt att jag misskalkylerat vägen! Haha.. så en resa som jag trodde, blev då dubbelt så lång. HUR kan man blanda ihop städer!? Vi köpte sängen iaf och åkte tillbaka till min pappa.. Barnen somna givetvis i bilen vid 19:30 ca.. Strax efter åtta var vi hemma och skulle då försöka natta om barnen. Lättare sagt än gjort. Linnea somnade till men vaknade snabbt igen för hon verkar vara lite hes och klagar på ont i benen. (Växtvärk??) Joline ligger och smågnäller i sin säng så får se hur de blir. Men jag får skylla mig själv som inte gjorde rätt från början :-P Jag, patrik och Nea satt i soffan när Patrik utbrast : "Gå och lägg dig älskling så sitter jag uppe med henne." Jag tog tillfället i akt när han bjöd på de så fint, sa att ja då blir de rättvist när jag måste gå upp med Joline 4-5 i morgon bitti, så slipper jag vara förbittrad. De är inte ofta de blir den slags rättvisan och när de väl blir de så är jag så glad. Ligger och småler och känner mig lyckligt lottad. Vilken larver man är! :-) I morgon blir de även en tur till IKEA! De är bara för mycket alltså :')
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0