femtiosju

Mängder med saker finns de att göra, idag lämna jag Linnea på dagis och åkte sedan till willys för att handla med lillstumpan som NÖJT satt i sitsen på kundvagnen och kikade på vad jag gjorde. idag blir de god mat förhoppningsvis, haha.. hittat ett nytt recept jag verkligen tror på. Patrik är tyvärr ingen som gillar att exprimentera men nu äre såhär fallet är! Ät eller svält är hans val idag! Maten blir idag kyckling och tortellini gratäng med massa gott i, så blir de glass till efterätt till de som äter ;-) efter handlingen så hämta jag min farmor och farfar och vi for till pickaboo. Är så JÄVLA skönt att ha körkort!!! :-D Sen åkte vi hem och drack en kopp kaffe, patrik är nu och hämtar Linnea på dagis.. Blir bara massa mys idag tror jag, känner mig lite frusen så de är välbehövligt ! :-)


xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0