sextio

Idag har man gjort ALLT och lite till.. Nea verkar lite kinkig i magen + att hon hade feber igår så de är synd om min sessa.. Just nu badar de så fint tillsammans och medans jag övervakar dem SKARPT (höhö) så slänger jag in ett blogg inlägg.. Jaa vad skriver men då om, när man sitter här på dasslocket med vatten stänkandes omkring en.. Funderar lite på min tid förr i världen, utan barn! Då hade man gjort sig redo för fest nu och druckit en hel del redan.. Saknar de faktiskt inte sådär jätte mycket, numera är de bara skönt att vakna utan bakfylla.. hehe. Men jag kan ta mig en grogg då och då, ett glas vin eller en öl. Ser inge fel i de, och är de fredag så är de ju inte bara jag i sveriges befolkning som gör de.. Nej nu är dags att ta upp kottarna dem börjar bli lite väl våldsamma..
xoxo over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0