sextiotre

Hej! Idag har jag spenderat pengar, inte allt för mycket och riktigt glad för jag har fyndat! :-) Har alltid gillat second hand, och sedan jag fick barn så har de växt på sig. För de första är de bra för miljön, man kan fynda och de är bra priser för alla som inte känner för att lägga 400 kr på ett par byxor ungen växer ur efter en vecka. haha. Köpte en Jacka till Joline, ny och oanvänd för 55 kr, även två nya byxor till Linnea för 20 kr paret. Även de super fina. Köpte även en varsin matchande one piece åt dem, också nya.. Folk köper men de hinner aldrig användas. Jag gillar de iaf :-) Båda två för 120 kr, 60 kr vardera alltså. Jag är supernöjd med mina fynd, kan man hitta sådant så är de bara bra! :-) Idag ska jag gå hem till min farmor och farfar, de ska planeras inför min fars 50års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0